Spuitjeshof1

Elke 2e donderdag van de maand is er een gezamenlijke maaltijd in de vorm van een 3-gangen diner. De maaltijden worden bij toerbeurt verzorgd door o.a. Neerse ondernemers.
Meestal wordende maaltijden geserveerd in de huiskamer van Spuitjeshof.
Als Eethuis Aly het eten verzorgt, zijn we welkom in de zaak aan de Engelmanstraat 5.
In de agenda kunt u lezen wie de catering verzorgt en wat er op het menu staat. Ook staat er waar u kunt komen eten.

De eigen bijdrage voor het eten is 10 euro per persoon.
Opgeven kan via het bekende strookje dat u, samen met het geld, kunt deponeren in de bus bij de Spar.
Contactpersoon is El Geelen.

Tot de traditionele activiteiten van onze vereniging hoort zeker de kienmiddag die eenmaal per maand wordt gehouden in Gemeenschapshuis De Haammaeker.
Er wordt steed gezorgd voor mooie prijzen.

Breng gerust iemand mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.Het kienen begint om 13.30 uur. Contactpersoon is Karel Henderikx.

Op de eerste woensdag van de maand wordt om 9.00 uur de H. Mis opgedragen in het Parochiehuis. In deze H. Mis voor de levende en overleden leden van de seniorenvereniging gedenken wij speciaal de leden die in de afgelopen periode zijn overleden. De gezangen in deze H. Mis worden verzorgd door het Zonnebloemkoor.
Heeft u vragen? Neem dan contact op met Ria Peeters.

Eenmaal in de maand wordt er een stijl- en countryline dansmiddag georganiseerd.
Deze middag is in gemeenschapshuis De Haammaeker; er wordt gedanst van 14.00 uur tot 16.30 uur. De muziek wordt verzorgd door mevr. Jeanne Franken.
Contactpersoon is Corry Boonen.