Jullie weten ongetwijfeld dat op 17-18-19 augustus 2018 in Leudal een heel bijzonder schuttersfeest wordt gehouden. Onze gemeente is dan gastheer voor het Europees Schutterstreffen 2018. Een mega schuttersfeest waar 600 schutterijen uit heel Europa aan meedoen en waar 60.000 bezoekers verwacht worden.

Onze vereniging heeft zich aangemeld om vrijwilligers voor het EST 2018 te leveren. We willen helpen om van dit evenement een feest voor heel Leudal te maken. Daarnaast is dit een mooie kans om de verenigingskas te spekken. Bij een batig saldo worden de door onze vrijwilligers gewerkte uren uitbetaald aan de vereniging.

Daarom vragen wij jou om namens de seniorenvereniging mee te helpen op het Europees Schutterstreffen in Neer. Je kunt je hiervoor zelf aanmelden.

Aanmelden gaat heel eenvoudig:

• Ga naar www.est2018.eu/nl/aanmelden-vrijwilliger
  • Vul je gegevens in
  • Kies op welke dagen je wilt werken
  • Kies welk soort werk je wilt doen
  • Vul de vereniging in aan wie je jouw gewerkte uren doneert
  • En verzend het formulier

Kun je niet tijdens het EST 2018 werken? Er zijn ook handjes nodig bij het opbouwen en afbreken. Ook hiervoor kun je je aanmelden via hetzelfde formulier.

Jouw inzet wordt sowieso beloond met een gezellig vrijwilligersfeest op dinsdag 21 augustus 2018!

Heb je vragen of lukt het aanmelden niet, meld je dan bij Ton Hillen 0475-593922 of Mark Wijers 06-22841319 van de werkgroep personeel van het Europees Schutterstreffen.

We hopen met veel leden actief te zijn op dit unieke schuttersevenement!