Vrijwilligers gezocht.

In het weekend van 17, 18 en 19 augustus 2018 wordt in Neer het Europees Schutterstreffen gehouden. Een héél groot schuttersevenement waaraan wordt deelgenomen door ruim 600 !! schutterijen uit geheel Europa. Men verwacht in dat weekend ongeveer 60.000 bezoekers en ruim 10.000 mensen die willen overnachten in de regio Leudal, een megaklus. De organisatie heeft hiervoor 1500 vrijwilligers nodig die allerlei werkzaamheden kunnen verrichten. De nadruk ligt echter duidelijk op het horecagedeelte, waar ruim 1000 vrijwilligers voor nodig zijn. Vergoeding van de gewerkte uren wordt gedaan aan de vereniging waarvoor u staat opgesteld, mits er uiteraard een afdoend saldo is.
Uiteraard is Seniorenvereniging St . Martinus, zoals in 2009 bij het OLS, bereid vrijwilligers te leveren. In 2009 bracht de hulp een niet gering bedrag in het laatje.
Ook nu kunnen leden zich als vrijwilliger aan melden. U kunt zich onder meer aanmelden voor parkeerwachter, verkeersregelaar, catering food, catering non food, tapper, friteskraam, EHBO, gastheer/vrouw, bewaking, administratief personeel.

Aanmelden kan via de website www.EST2018.eu. Op de homepagina van www.est2018.eu vindt u in de linker-kolom de knop "Vrijwilligers". Klik hem aan en het digitale aanmeldingsformulier verschijnt.
Op dit formulier kunt u aangeven welke werkzaamheden uw voorkeur hebben en wanneer en hoeveel u wilt werken. En uiteraard vermeldt u de vereniging(en) aan wie de vergoeding van de gewerkte uren ten goede komt.
Voor de leden, die niet over internet beschikken is een analoog aanmeldingsformulier bij de Nestor gevoegd.
Dit kan ingevuld worden aangeleverd bij een van de bestuursleden. U kunt zich ook nog aanmelden als vrijwilliger tijdens de jaarvergadering op woensdag 14 maart.