De wensbus heeft een eigen website.

De wensbus is een vervoermiddel ter beschikking gesteld door de Provincie Limburg voor iedereen in het gebied dat ligt rond de kernen Baexem, Buggenum, Haelen, Heythuysen, Heibloem, Horn, Hornerheide, Neer, Nunhem en Roggel. De Stichting Wensbus Leudal is de vergunninghouder. Leden van de seniorenvereniging Nunhem, Buggenum en Neer begeleiden de chauffeurs, allen vrijwilligers, en zorgen er voor dat de bus van maandag tot vrijdag op de weg is.

We kunnen een beroep doen op 20 vrijwilligers die, gemiddeld, één keer in de vier weken  de bus rijden van 9.00 uur tot 18.00 uur.
Op andere tijdstippen is de wensbus onder bepaalde voorwaarden ook beschikbaar. Kijk voor meer informatie op de website van de wensbus.