Samen met Senioren Netwerk Nederland (SNN) is vanuit KBO Limburg begonnen met de deelname aan de 50+ beurs in Utrecht.

Deze beurs heeft een nieuwe naam en heet nu “Be!eef” en vindt plaats van 10 t/m 14 september in de jaarbeurs in Utrecht. We krijgen daar een bescheiden, maar wel gratis, stand en mogen er ook elke dag een presentatie verzorgen. We gaan het concept de komende weken verder uitwerken.

Belangrijk voor nu is dat KBO-leden een stevige korting krijgen op de entreeprijs (via een code die we zo snel mogelijk doorgeven).
Tot en met 11 juli betalen KBO-leden €10 i.p.v. €22,50 entree.
Vanaf 12 juli t/m 9 september is dat €15.

In ruil hiervoor zorgen wij voor de informatie naar onze achterban in de digitale Ons, via onze websites en een paginagrote advertorial in Ons ledenmagazine. Een mooie kans om de KBO, Senioren Netwerk Nederland en waar we samen voor staan meer bekend te maken aan de senioren die de beurs bezoeken! Wordt vervolgd!

Deze en meer informatie vindt u in de nieuwsbrief van KBO Limburg.