Speciaal voor KBO-leden: collectiviteitsaanbod zorgverzekeraars Zilveren Kruis, VGZ en CZ

In het KBO ledenmagazine Ons Limburg van december, dat alle leden deze week ontvangen, staat een uitgebreid overzicht van het collectieve aanbod van zorgverzekeraars VGZ, Zilveren Kruis en CZ voor KBO-leden.

Dat betekent een flinke uitbreiding van de keuzemogelijkheden nu er in Limburg, naast Zilveren Kruis, ook contracten zijn afgesloten met VGZ en CZ.

De moeite waard om goed te kijken of er een verzekering en een pakket bij zit dat goed aansluit bij uw zorgbehoeften en -wensen.

Wettelijk is bepaald dat er op de basisverzekering geen collectiviteitskorting mag worden gegeven. Op de aanvullende pakketten mag dat wel, daar zitten dan ook vooral de verschillen en ook de voordelen.

Neem de tijd om alles goed te bekijken en te vergelijken, ook met andere verzekeraars. En als er vragen zijn, neem dan tijdig contact op met de betreffende zorgverzekeraars. Daarmee voorkomt u dat u in de eindejaarsdrukte terecht komt en mogelijk lang moet wachten, voordat u antwoord krijgt op uw vragen.

Overzicht extra voordelen per zorgverzekeraar.