Hiltho Horst en Foroxity Bioscopen

Van 6 t/m 11 oktober staat KBO Limburg samen met de Regio Horst Venray op de grote Hilthobeurs in Horst. De grootste paviljoenenbeurs van Nederland met tal van standhouders, maar ook modeshows en entertainment.
KBO-leden krijgen korting op de entreeprijs.
De normale prijs voor een ticket is €12,95, maar KBO-leden krijgen 2 euro korting. Tickets zijn vooraf online te bestellen via www.hiltho.nl gebruik daarbij de kortingscode ONSKBO. Ter plekke kunnen uiteraard ook tickets worden gekocht, maar dan geldt de korting niet.
De Hiltho is elke dag geopend van 13.00 tot 21.00 uur, op zondag van 11.00 tot 18.00 uur.

Samen naar de film; ja, gezellig!

KBO-leden kunnen elke 3e zondagmorgen om 11.00 uur  bij de Foroxity-bioscoop in Roermond  naar de film tegen een gereduceerd tarief.
Op vertoon van de KBO-ledenpas bedraagt de entreeprijs slechts 6 euro. Introducees betalen 8 euro.

In oktober is de film Bank of Dave te zien, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Dave Fishwick, een selfmade miljonair.
In november staat Sweet Dreams op het programma. Een satirisch maar ook meedogenloos verhaal over de ondergang van het Europese kolonialisme met o.a. Renée Soutendijk en Hans Dagelet.
In december toont Foroxity The Miracle ClubDublin. Een film over twee huisvrouwen in Dublin die een pelgrimstocht winnen naar de heilige stad Lourdes.

Deze films zijn ook elke 1e vrijdagmiddag van de maand om 14.00 uur bij Foroxity in Sittard-Geleen te zien.