Heeft u nog gedacht aan de fotowedstrijd?

U kent allemaal de mooie verjaardagskaarten, verzorgd door de familie Wolter. Er gaat komend jaar iets veranderen.
In de maand september houden wij een fotowedstrijd voor onze leden. De foto’s dienen het volgende als onderwerp te hebben: “Natuur in Neer”. (Dus stuur geen foto’s in van gebouwen).
Uit de inzendingen zullen door een deskundige een aantal foto’s worden geselecteerd, die worden gebruikt voor de verjaardagskaarten voor het komend jaar. Door deelname aan de wedstrijd geeft u de seniorenvereniging toestemming om de foto’s vrij te gebruiken.
De geselecteerde foto’s worden op 1 oktober tijdens de dag van de ouderen gepresenteerd. U dient de foto’s digitaal aan te leveren; dat kan naar het bekende emailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

In verband met het beoogde gebruik dienen de foto’s voldoende scherp te zijn en geen opschriften te bevatten.  Bij voorkeur onbewerkte foto’s (geen fotoshop o.i.d.).

Inzenden kan tot uiterlijk 17 september.