Er is weer een speciale editie verschenen van het KBO-PCOB Verenigingsnieuws voor leden KBO en PCOB

In deze week op weg naar Pasen ontvangt u een nieuwsbrief met extra nieuws in verband met corona. De komende tijd zult vaker een speciale nieuwsbrief ontvangen, naast de reguliere nieuwsbrieven die u gewend bent.

Graag beginnen we met de woorden van onze directeur Manon Vanderkaa.

Lieve mensen, met Palmzondag zijn we begonnen aan de Goede of Stille week. We gaan op weg naar Pasen, maar zo anders dan we gewend zijn, zo anders dan we hadden verwacht. Ons leven wordt in beslag genomen door het coronavirus en alles wat dat met zich meebrengt. Veel mensen hebben zorgen en verdriet. We zijn aan huis gekluisterd en missen elkaar. Veel afdelingen zijn bezig om al hun leden te bellen of om belcirkels op te zetten. Zodat we toch met elkaar verbonden blijven, al is het op afstand. Laten we proberen elkaar en daarmee onszelf hoop te blijven geven. Als je er in wilt geloven dat het goede krachtig is, dat het licht het kan winnen van de duisternis, ja zelfs de dood niet het laatste woord heeft, dan is onze opdracht: doe mee en verspreid hoop.

Lees de hele nieuwsbrief online