U leest de extra-editie maart 2020 van de nieuwsbrief voor KBO- en PCOB-leden.

Met deze extra nieuwsbrief brengen we u op de hoogte van wat er momenteel speelt in onze vereniging in deze bijzondere tijden. Om met de woorden van Directeur Manon Vanderkaa te starten.

"Lieve mensen, we maken met elkaar een moeilijke tijd door. Zo'n crisis als nu hebben we al heel lang niet gehad. We moeten ons leven als het ware opnieuw uitvinden, allerlei praktische dingen, hoe regelen we dat en hoe vullen we onze dagen? Het plaatst ons allemaal voor allerlei vragen en uitdagingen en in onze vereniging liggen eigenlijk alle afdelingsactiviteiten stil. En we missen elkaar, want juist nu hebben we elkaar nodig. En gelukkig kunnen we contact hebben met elkaar. Laten we elkaar bellen, laten we elkaar brieven schrijven, en dat doen we gelukkig ook al volop. En zo laten we het zien, omzien naar elkaar, juist nu."

De onderwerpen:

• Coronavirus, belangrijke adviezen
  • Start een belcirkel
  • Oproep KBO-PCOB aan kabinet: stel belastingaangifte uit
  • KBO-PCOB steunt het initiatief #nietalleen
  • Hulp aangeboden!
  • Blijf in contact, met videobellen; lees de neiuwsbrief hoe dit moet.
  • Opiniestuk in AD

Lees hier de hele nieuwsbrief online.