Op maandag 9 december 2019 organiseert de seniorenvereniging een bustocht naar de kerstmarkt in Bonn. Vertrek in Neer om 10.30 uur vanaf de parkeerplaats aan de Steeg.
Tijd in Bonn om vrij te besteden tot het vertrek van de bus om 19.30 uur.
De Weihnachtsmarkt wordt gehouden in het oude stadscentrum van Bonn op drie pleinen. Er zijn ongeveer 170 kramen aanwezig.
Winkelen in Bonn is een waar genoegen. In het centrum van Bonn bevindt zich een van de grootste aaneengesloten voetgangersgebieden in Duitsland. De drie pleinen Münsterplatz, Marktplatz en Friedensplatz, waarop de kerstmarkt gehouden wordt, verbinden de winkelstraten Poststraße, Sternstraße, Remigiusstraße en gemoderniseerde Friedrichstraße.
De kosten voor leden van de Seniorenvereniging Sint Martinus zijn € 18,00. Voor meereizende niet-leden is de prijs € 20,00, te voldoen op rekening nr.: NL40RABO 0135705924 t.n.v. Seniorenvereniging Sint Martinus.
Aanmelden bij Ria Wolter tel.nr.: 06-52325373 en betalen graag vóór 17 november a.s.