Anytime Fitness Kessel heeft een aanbod voor de leden van Seniorenvereniging Sint Martinus Neer.

Als u lid wordt, kunt u profiteren van een leuke korting.

Om u kennis te laten maken met Anytime Fitness Kessel, wordt er voor onze leden een informatiemiddag gehouden. Deze vindt plaats op 20 november a.s. en begint om 14.00 uur. Gedurende 1,5 uur zal onder het genot van een kopje koffie en vlaai het één en ander verteld worden over Anytime Fitness Kessel en de mogelijkheden.
Omdat dit natuurlijk allemaal nieuw en spannend is, mag iedereen eerst 3 weken proef komen draaien voor degene die twijfelen. Zo kunt u een goede indruk krijgen van wat het precies inhoudt alvorens u beslist.

Het aanbod van Anytime Fitness Kessel voor onze leden:

• Bij een lidmaatschap voor 12 maanden betaalt u € 31,95 per maand (Normaal €39,95)
  • Bij 6 maanden lidmaatschap betaalt u € 34,95 per maand (Normaal €43,95)

Wilt u deelnemen aan deze kennismakingsbijeenkomst, neem dan even contact op met Luus Veelen,  tel. 077- 4621721.
Bent u nog geen lid en wilt u toch een kijkje gaan nemen? Ook dan bent u bij Luus Veelen aan het juiste adres.
Lees hier meer.